zondag 27 november 2011

Sinterklaas

Ik word nu al 8 maanden en de onderwerpen voor deze blog worden schaarser omdat ik nu alles moet inslijpen. Dat betekent dat we nog steeds werken aan dezelfde commando's. Ik leer het steeds beter.
Maar nieuw in mijn leventje is het Sinterklaasfeest. Dus  Conny en Willem gingen met mij naar de stad om Sinterklaas en zwarte Pieten te zien. (krijg je dit via de mail gebruik de link voor de video!)


Mee in de auto
 Overal op straat lopen mensen die verkleed zijn. Eentje zit op een paard hij heeft een rode jas aan, en een puntmuts op en allemaal donkere mensen erom heen, met gekleurde pakjes aan en een platte muts met een veer,  die oh zo raar rond springen. Het gekke is dat die mannen allemaal Piet heten. Dat lijkt me wel verwarrend, dat is nog lastiger dan Dylan en Willem.
We moetsen wel een paar keer weg want we wisten niet goed waar Sinterklaas was. De eerste keer zagen we alleen maar Pieten maar die zijn er natuurlijk ook veel meer! Die Pieten maakten zelfs muziek en wij er achter aan!!
"Goede oefening" zei het baasje veel lawaai, kinderen en veel beweging.
Ik vind het allemaal wel leuk, ik blijf rustig, geen probleem. Wanneer gaan we weer naar Sinterklaas??

2 opmerkingen:

  1. Hi Dylke,
    Je hebt het tof gedaan bij je zwarte Pieten bezoek.
    Zeg maar eens dat jij geen slimme hond bent.
    Heb je Piet ook een verlanglijstje meegegeven want jij krijgt vast wat in je hondenschoentje.
    Je moet dan hondentandpasta vragen want die heb ik vandaag ook gekregen en is heel lekker.
    Goed je best doen Dylke,dan is Willem heel trots op jou.
    Je vriendinnetje,
    Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen