vrijdag 3 februari 2012

sneeuwpret

Geweldig die sneeuw! Ook Voor ons was onze eerste kennismaking alleen maar positief. Lekkere stuifsneeuw, zacht en koud, heerlijk! Daar kun je helemaal induiken. Ja Karlijn Kolya is inderdaad een Viszla. Dit ras komt oorspronkelijk uit Hongarije, maar deze komt uit Groningen. Hij blaft een beetje zo Wafn wafn. Gronings blafje maar ja daar kan ie ook niets aan doen. Ik versta hem wel.

ja die sneeuw is prachtig ik hoop dat het er morgen nog steeds is.

klik hier voor de sneeuwvideo

Wij  wensen jullie allemaal veel sneeuwpret en onze Zuid-Aafrikaanse en   Nieuw-Zeelandse fans....... ....misschien zijn jullie wel jaloers op ons!!

High five

2 opmerkingen:

  1. zijn erg mooie en leuke honden vind ik
    en zo te zien hebben ze erg veel plezier gehad
    in de sneeuw leuk hoor
    alle honden worden gek door de sneeuw hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dylke,
    Ja!!! Ek is baie jaloers op jou snee.
    Ons ken nie die wit goed nie dit lyk vir my baie pret.
    Ek het vir Baasjie en Vrouwtjie gevra of ek ook snee kan kry hulle se dis nie moontlik dis te warm hier.
    Ja...dis baie, baie warm hier...dis mos sommer!!!
    Ek glad verstaan nie wat dit met snee het uit te waai.
    Dylke kan jy nie 'n bietjie snee in 'n koevert steek en dit vir my aanstuur? Alvast baie dankie!!
    Jou Afrikaanse vriendin Meisje

    BeantwoordenVerwijderen