maandag 25 juli 2011

Ik loop (een stukje) de Vierdaagse

Dat was me wat! Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien!  En het was gezellig hoor met harde vrolijke muziek en veel mensen langs de kant. Het ging natuurlijk allemaal om die mensen die daar over de weg liepen met gekke hoedjes en bloemen sommigen waren in uniform en hadden een vlag, die zagen er mooi uit! Knap hoor dat ze vier dagen zo ver hebben gelopen!! Ik wilde het ook wel eens proberen en weet je, ik kreeg ook nog applaus. Jammer dat mijn baasje geen vlag bij zich had!

Dylke loopt mee in de Vierdaagse

Ik ben er wel heel moe van geworden en dus kon ik weer even uitrusten in de rugzak. Ik word er wel een beetje groot voor hoor maar nu is het nog heel fijn en er liep niemand over mijn pootjes!
Alle helden van de vierdaagse "van harte gefeliciteerd" en natuurlijk vind ik het heel tof dat er ook mensen voor hulphond meeliepen. Ik weet nu hoe moeilijk het is!


6 opmerkingen:

  1. en heeft Dylke ook een Vierdaagse kruisje gekregen ;) Xx Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop ook dat je een kruisje hebt gekregen hoor en wat wordt je een knapperd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb geen idee hoe ik die zichtbaar moet maken dat zou veel leuker zijn. Wel jammer, maar ik heb geen kruisje. Is ook verboden voor honden in de 4 daagse dus ik heb zwart gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ervaring Dylke tussen al die lange benen.
    Vond je het niet eng om zo klein te zijn en toch al mee te lopen tussen al die lange stokjes.
    Nog een jaartje wachten en dan ben jij ook al veel groter en kunnen je pootjes ook beter zo'n lange wandeling maken.
    je moet wel zorgen dat je pootjes goed sterk worden zodat ze geen blaren krijgen want dat doet wel pijn.veel groetjes van je vriendinnetje Gerry en tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dylke, we hebben vorige week al geprobeerd te reageren vanaf onze vakantie maar dat lukte niet... Daar waar we waren was het gek: ook de mensen zeggen daar dat ze "pipi" gaan doen. Je raadt het al we waren in België. Daar hadden we ook een buurhond en die was net zo groot als jij gaat worden. Groetjes van de buurtjes (vorige week no 208 en nu weer gewoon 4).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dylke, Wat knap dat jij zelfs in de vierdaagse durft mee te lopen. Dat applaus is erg verdient!!
    We lezen hier in Afrika met plezier jouw blog.
    liefs Jan, Han en Meisje

    BeantwoordenVerwijderen