dinsdag 9 augustus 2011

Weekendje Groningen

Ja dat is lang in de  auto,maar ik kon lekker slapen hoor. Daar waren we dan helemaal in Groningen en moesten we naar een echt hotel!! Mijn blauwe huis (hondenhotel) moest uit de auto mee naar binnen. Wel, dat was vertrouwd en ik vond dat wel best . Maakt mij niet uit hoor als het baasje en het vrouwtje er maar bij zijn!
Het was wel even wennen dat ik zo ver moest lopen voordat ik mocht plassen. Ik moet namelijk altijd wachten tot de baas "PIPI"zegt. Maar dat kon ik echt niet zo lang volhouden. Ik deed het natuurlijk niet binnen, maar buiten is buiten denk ik en dan mag het! Deze keer dus mooi niet, het mocht niet overal in de stad.

even wachten op de rest voor het hotel

lees verder op:Weekendje Groningen




2 opmerkingen:

  1. Dag lieve Dylke,

    Wij vonden het heel leuk dat je vast een kijkje kwam nemen in ons nieuwe huisje...
    Natuurlijk mag je komen logeren, we zullen een mooi hondenbedje voor je maken.

    Dikke knuffel, zo mag dat lekker wel.....
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dylke.
    Ik heb weer van je mooie foto's genoten.
    Jij boft toch maar dat je baasje en zijn vrouwtje zulke grote reizen met jou maken.
    Maar je bent ook wel erg lief en doet heel goed je best.
    Maar....ik begrijp nu wel waarom jij ook zo graag bij het vrouwtje van je baasje in de buurt blijft.
    Er kwam geloof ik een lekker hondensnoepje uit haar zak vallen en dat vond jij wel heel lekker.
    Niets tegen je baasje zeggen hoor,want ik alleen heb dat maar gezien.
    Geheimpje!!!!!
    Groetjes van je vriendinnetje,
    Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen