woensdag 5 oktober 2011

6 maanden test

Vanaag moest ik naar Herpen voor de 6 maandentest.Ik had meteen het gevoel dat ik daar vaker ben geweest Hoe was het ook weer allemaal. Oh ja er zijn hier heel veel honden,veel te ruiken en veel te zien. Maar er waren nu maar 3 andere honden en dat was veel fijner, daardoor wist ik ook beter wat ik moest doen. En ik heb goed mijn best gedaan!!
Ik heb in ieder geval geprobeerd alle opdrachten goed uit te voeren en of dat gelukt is...???
We zullen het snel weten.
Willem moest meteen naar huis bellen dat ik toch weer in de auto zat. Waren ze misschien bang dat ze me daar wilden houden? Maar dat gaat niet gebeuren, ik ga  gewoon weer lekker mee terug! Nu ben ik weer heerlijk thuis en moe van al dat oefenen. Ik heb het wel gehad voor vandaag en Conny was hartstikke blij dat ik er weer was.  Dat is nog eens thuis komen! met een lekker bot als beloning kruip ik in mijn hoekje en geniet van mijn welverdiende rust!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten