zaterdag 8 oktober 2011

Leverworst voor witte tanden??

Vandaag hadden wij een internetdate met Gonny, Fred en Ginny
Helaas is dit 1e afspraakje in het water gevallen. Het regende namelijk zo hard dat de paraplu zelfs geen soelaas meer bood. Wij honden werden gewoon nat maar onze baasjes die een wandeling in het bos hadden geplanned vonden het een beetje te gek en besloten maar naar de koffie te gaan. Wat moet een goedwillende hond dan?? Ja gewoon even schudden en weer in de  auto springen in afwachting waar we nu weer naar toe gaan.
Bij een kerk stapten we weer uit en ja hoor daar was Ginny alweer, ik was blij en wilde wel naar haar toe. Maar ik kreeg geen kans ja ik mocht er wel naar toe maar spelen Ho maar.  Wij moesten netjes naast elkaar lopen. Ginny keek steeds maar naar haar baasje die iets in zijn hand had. Fred zei tegen Conny dat hij zwaar geschut nodig had maar het leek wel of Ginny steeds haar tanden moest poetsen. Zou ze zo'n slecht gebit hebben dat is wel sneu voor zo'n klein hondje.
Fred had nl hetzelfde in zijn hand als waar bij ons in de badkamer de tandpasta in zit.
Fred gaf ook zoiets aan Willem 'om wat grover geschut in te zetten als ik liever ga spelen dan netjes naast lopen'zei hij. Nou ik was wel benieuwd, als ik zo naar Ginny keek was tandpasta wel lekker!
Ik kon haast niet wachten en ging dus natuurlijk niet netjes lopen toen we weer gingen oefenen. En ja hoor Willem haalde ook die witte tube uit zijn zak ...ik rook eraan.....likte eraan mmmmmm dat was lekker! Daar wil ik wel iets extra's voor doen!  Zou je daar nou die witte tanden van krijgen??

Ik zal het jullie maar verklappen en ook Dismo  luister goed! er zat leverworst in. Gewoon uit zo'n bruine rol. Nou snap ik wel waarom Dismo zich niet kon beheersen.
Baasje heeft beloofd dat we er morgen weer mee gaan oefenen, ik kan niet wachten en ga flink mijn best doen. Bedankt Gonny, Fred en Ginny voor een geweldige tip en een leuke middag. Doen we nog eens ja Karin als je wilt mag je ook mee, vooruit maar, als de tandpasta maar meegaat!!
KIJK OOK NAAR ONZE NIEUWE VIDEO!!

3 opmerkingen:

  1. vrouwtje gaat dat hier ook doen hoorde wij legs en tjerk odat we buiten ook beter ons best gaan doen
    en dan vooral ik legs hmmm maar hoop dat het lekker is hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dylke,
    Nog even napraten met jou over de halfjaarlijkse test.Heb dit al vaak geprobeerd maar kan je telkens niet mailen omdat mijn verhaaltje steeds zo maar verdwenen is en nooit bij jou aankomt.
    Je hebt het goed gedaan Dylke bij je halfjaarlijkse test en wat ben jij slim.Bij het drama van vorige week wilde jij Conny natuurlijk even laten schrikken.Ja,jij hebt haar goed voor paal gezet hoor en het is ook veel leuker om naar andere hondjes te kijken dan naar Conny.Maar nu heb je toch laten zien bij je test dat je best een slim baasje bent.
    Je wilde Conny en Willem natuurlijk even een beetje pesten zodat ze misschien wel zouden denken dat jij niet zou mogen blijven,maar zo makkelijk komen ze niet van jou af.Dus Dylke jij zult voorlopig nog best met hun blijven stoeien en nog zeker een tijdje bij hun blijven.
    Ik zal je even verklappen dat zij jou ook heel lief vinden maar dat mag je niet verder vertellen.Zo dat is ons geheimpje Dylke.
    Groetjes van je vriendinnetje Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen