zondag 2 oktober 2011

Drama

Zitten naast elkaar

Soms ben ik een kanjer en dan weer een drama. Het was open dag bij hulphond en wat er mis ging weet ik misschien wel maar het vrouwtje niet helemaal. Zij weet wel dat ik andere honden nog steeds te leuk vind en dat ik graag mijn neus achterna loop maar met de open dag bij hulphond waar ik eigenlijk een demo moest geven van goed gedrag en rust ging het even goed de mist in. Het was een goed georganiseerde dag en prachtig weer. Iedereen was enthousiast en wij wilden natuurlijk ook graag onze mede-bloggers ontmoeten :Dismo, Ginny en Djessie stuk voor stuk kanjers als ik het mag zeggen. Nou het was te warm, te druk of ik was te moe maar het ging echt niet, ik wilde ruiken kijken en spelen en had overal aandacht voor behalve voor Conny. Dus echt niet te veel over uitweiden dus maar wel een compliment voor de organisatie en voor mijn mededemohonden, WELL DONE!

Dit ging gelukkig wel!


Meer  foto's op blog hulphond.

Maar goed ik laat me dus niet afschrikken door een debacle en ben zondag maar weer hard aan het oefenen gegaan. Weer lekker weer en op naar de Bedafse Bergen veel zand en bos en vooral veel honden.
En weet je wat!! Het ging een stuk beter!! Gelukkig. Ik wilde nog wel naar andere honden maar kon wat rustiger oefenen omdat er niet overal honden waren en met een hond tegelijk kan ik het wel. (na wat oefenen). Dus we geven het niet op en het zou wel heel mooi zijn als ik zover zou komen dat ik, wat er ook gebeurt en hoeveel er ook rondom mij beweegt, ik alleen maar oog heb voor mijn baasje of mijn vrouwtje!!

3 opmerkingen:

  1. het is natuurlijk ook wel erg leuk om met de andere kennis te maken he maar ja helaas mag dat niet
    maar komt wel helemaal goed met jou weet ik zeker
    ik kon helaas niet naar de open dag bij hulphond had wel willen gaan maar ja andere dingen te doen he
    maar komen vast nog meer dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Karlijn we hadden je graag ontmoet zo'n trouwe fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Conny! Ik voel 't helemaal! Dan wil je indruk maken bij de open dag, en dan doet ie niet helemaal wat ie moet doen... Vanmiddag wordt het spannend begreep ik van Willem! Kei veel succes! Wij duimen dat Dylke "slaagt" Dikke zoenen!!!! An en Stijn

    BeantwoordenVerwijderen